Előadások és prezentációk

  • 2019. november 19.; Beszélgetőpartnerként való részvétel a Revizor OFFline “Kinyílt az aranykapu? Színházi nevelés és rendszerváltás” című szakmai vitán
  • 2019. május 4.; VII. HolnapUtán Fesztivál; Teatrul Szigligeti Színház, Nagyvárad; „A színházi nevelés gyakorlata Magyarországon” (Az erdélyi színházak művészeti titkárai számára.)
  • 2019. április 10.; Művészetek a nevelésben – Önismeret é személyiségfejlődés; Marosvásárhelyi Művészeti Egyetem.; “Hogyan kerülhetünk közelebb önmagunkhoz és a bennünket körülvevő társadalomhoz a színházon és a drámán keresztül?”
  • 2018. május 10.; IX. ASSITEJ Gyermek- és Ifjúsági Színházi Biennálé Platform Shift+ program; Színházpedagógiai és Színházi Nevelési Fórum; Terminológiai kérdések és válaszok
  • 2018. április 20., PTE BTK; Színházi politika # Politikai színház konferencia; A komplex színházi nevelési előadások politikussága
  • 2018. április 8., Bethlen Téri Színház, Budapest; Színház Tánc Nevelés 2018 konferencia; Terminológiai robot – a tánc területén.
  • 2017. október 26., Budapest, Benczúr Ház; A Színházi nevelési és színházpedagógiai kézikönyv könyvbemutatóján a “Színházi nevelési / színházpedagógiai programokhoz tartozó fogalmak glosszáriuma” című fejezet bemutatása.
  • 2017. június 24., Budapest, ELTE TTK; prezentáció az I. Művészetpedagógiai Konferencián, az Új színházi nevelési és színházpedagógiai kutatások nevű szimpóziumon (a prezentáció címe: Terminológiai fogalmak a színházi nevelési programok területén.
  • 2017. június 24., Budapest, ELTE TTK; részvétel az I. Művészetpedagógiai Konferencia A világ új képe a természettudományban és a művészetben és a 21. századi művészetpedagógia elnevezésű panelbeszélgetésen.
  • 2017. febr. 11., Budapest, Örkény Színház; prezentáció a Színház iskolája című szakmai rendezvényen a Magyartanárok Egyesülete szervezésében (a prezentáció címe: A felszabadult néző, avagy a kortárs tánc és TiE találkozása)
  • 2016. júl. 11-15., Dayton, OHIO (USA); részvétel és prezentáció a “DDEx2016 Deliberative Democracy Exchange” elnevezésű konferencián, a Kettering Foundation szervezésében.
  • 2016.április 15., PTE BTK: “A színház mint társadalmi beavatkozás” – prezentáció “A színpadon túl – az alkalmazott színház formái, lehetőségei, kihívásai című színháztudományi konferencián
  • 2014. október 13., Goethe-Institut (Budapest); „Hogyan működik a kultúraipar?” – pódiumbeszélgetés.
  • 2014. szeptember 30.; ELTE BTK Esztétika Tanszék, MMI Stúdió; Még mit nem? – színházi műhelybeszélgetések.
  • 2014. június 9. POSZT, Pécs / Off program – A színházi nevelés társadalmi felelőssége (prezentáció és pódiumbeszélgetés)
  • 2014. március 3. ELTE PPK – A hiányzó padtárs. Színházi játék a magyar oktatási rendszer szelekciós problémái kapcsán. A Magyar Pedagógiai Társaság szervezésében.
  • 2013. november 15. Színház-Dráma-Nevelés konferencia a Magyar Drámapedagógiai Társaság szervezésében. A hiányzó padtárs részvételi színházi előadás az egri tanárképzős hallgatókkal (filmvetítés és vita).
  • 2013. november 11. Színházi nevelési programok kézikönyve – könyvbemutató és konferencia; Nemzeti Táncszínház; prezentáció a Káva munkájáról.
  • 2013. március 26. „A cigányok bejövetele.” Moderált beszélgetés részvételi színházi előadások kapcsán. Moderátor: Artner Szilvia. Pepita Ofélia.
  • 2013. február 10. A Káva színházi nevelési munkája. Prezentáció az UTE évi rendes közgyűlésén Grazban.
  • Színházi nevelés. 2012. március 27. „Függetlenül” című konferencia a Független Előadóművészeti Szövetség szervezésében a MU Színházban (Budapest).
  • Mi a színházi nevelés? 2012. március 19. „Színház a gödörben II.” A Magyar Színházi Társaság és a Független Előadó-művészeti Szövetség közös konferenciája a Kossuth Klubban (Budapest).
  • Performatív eljárások a társadalmi problémák kezelésében. 2011. június 6-7., EUCPN konferencia, Belügyminisztérium, Budapest. (Horváth Katával közös előadás)
  • Akadályverseny – szabadság-projekt az iskolában. A 2010/2011-es tanév során több előadás megvalósítása az ELTE PPK-n leendő és gyakorló pedagógusoknak, egyetemi tanároknak.
  • Színház és dráma a nevelésben. Dráma- és költészetterápiás nemzetközi konferencia. 2009. november 25-26., Masaryk Egyetem Pedagógiai Kar, Olomouc (Csehország).
  • Interkulturális kompetencia – alkalmazkodás és együttműködés multikulturális környezetben. Társadalmi különbségek és dráma szekció. Artemisszió Alapítvány nemzetközi konferenciája; 2009. november 18.; Kempelen Farkas Hallgatói Információs Központ, Budapest.
  • Drámamunka cigány gyerekekkel, avagy a társadalmi performansz mint a kulturális jelentések megjelenítésének és kimozdításának lehetősége; SZIMBIÓZIS – Kulturális antropológiai Fesztivál; 2009. május 15-16.; Kossuth Klub, Budapest.
  • Társadalmi kérdések vizsgálata drámás eszközökkel; Demokráciára nevelés a középiskolákban – módszertani konferencia és fórum. 2009. április 24. Erix irodaház, Budapest.
  • A drámaprogramok szerepe a társadalmilag hátrányos helyzetű – kiemelten a roma – fiatalok nevelésében. Nemzetközi konferencia a dramatikus eszközök használatáról a hátrányos helyzetű csoportoknál; 2009. április 22.; Masaryk Egyetem Pedagógiai Kar, Brno, Csehország.
  • Padlóváza a színpadon – a magyarországi színházi nevelés helyzete, eredményei és lehetőségei; Színházi nevelési hálózat a közoktatásért; 2009. március 12.; Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar, Budapest.
  • A magyarországi gyerek- és ifjúsági kultúra egyik „intézménye”: Káva Kulturális Műhely; Az oktatás és a munka világa, egész életen át tartó tanulás (4.2. szekció); VII. Nevelésügyi Kongresszus, 2008. augusztus 25-28., Művészetek Palotája, Budapest.